|
|
1- غرفه نمایشگاهی نقش فوق العاده موثرو مهمی در جذب مخاطبان نمایشگاه داردواین نقش وجایگاه از شناخت بازدیدکنندگان از طرح غرفه نمایشگاهی و محصولات ناشی می شود غرفه نمایشگاه و به تعبیری غرفه سازی در نمایشگاه تهران و یا شهرستانهای ایران یکی از مهمترین بخش های صنعتی کشور می باشد2-غرفه نمایشگاهی را کاربردی طراحی کنیدغرفه نمایشگاهی را بایدطوری طراحی نمود که بصورت کاملا کاربردی باشد یعنی غرفه نمایشگاهی کاربردی باشد بصورتی که با کاربرد ونوع حضور غرفه دار درنمایشگاه سنخیت داشته باشد علاوه بر این سعی کنید هم کاربردی باشد هم هزینه مناسبی برای غرفه سازی داشته باشد 3-غرفه نمایشگاهی را در صنف و نقش آن در نمایشگاه طراحی کنید به عبارتی ساده تر اینکه یک غرفه نمایشگاهی هنگامی نقش اصلی خود را ایفا می کند که با ر و نقش صنفی در آن حفظ شود4- غرفه نمایشگاهی را بدور از رنگ های سازمانی و نوع نگرش مدیریت غرفه و غرفه سازی اتود و نهایی را نمایش دهید و از یک روش ساخت ارزان ولی لوکس در نمایشگاه برای ساخت بهره ببریددر بسیاری از مواقع نقش رنگ های سازمانی در طراحی بسیار پررنگ می شود بطوری که غرفه داران در صدد برمی آیند که حتما از رنگ خاصی درغرفه سازی نمایشگاه استفاده شود و همین امر باعث می شود تا شاهد رنگ های تکراری و گاهی یکنواخت درغرفه سازی نمایشگاه ها هستیم 5-از طراحی های غرفه بصورت کلیشه ای و همیشگی دوری کنیددر بسیار ی از مواقع نیز شاهد این هستیم که در طراحی غرفه نمایشگاه ی طراحی بصورت کلیشه ای و تکراری انجام می شود که خود باعث ایجاد کنش مناسبی جهت حضور مخاطبین در نمایشگاه نمی شود غرفه نمایشگاهی بصورت خلاقانه و با استفاده از مصالح کم هزینه بهترین روش ساخت و طراحی غرفه نمایشگاه می باشد در این مقاله سعی در شفاف سازی وپاسخ به این سوال که آیا در نمایشگاه های مختلف که افراد با ذوق وسلایق خیلی متفاوت وخاص چه از نظر روانشناسی رنگ وچه از نظر بینش در زیبایی شرکت می کنندآیا واقعا غرفه نمایشگاهی ارزان می تواند نقش جذب وحتی اعتماد سازی در نمایشگاه را ایفا کندو اگر پاسخ به این سوال مثبت باشداز چه راهی امکان جذب وایجاد اعتماد که گامهای اساسی در شروع یک تجارت است برداشته می شود قبل از اینکه به بسط وگسترش نقش غرفه نمایشگاهی ارزان در نمایشگاهها بپردازیم بهتر میدانیم که با برخی واژه ها که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ودر برخی از سایت های حتی به درستی استفاده نمی شوند بپردازیم یکی از این واژه ها غرفه نمایشگاهی است که در اصل غرفه نمایشگاه محلی است که در آن به واسطه تمرکز در یک محل خاص (نمایشگاه) یک محصول و یا برند خاص به نمایش گذاشته می شود بدلیل حضور طیف قابل ملاحظه ای از هم فکران و مخاطبان تجاری آموزش و.... مقبولیت و فرا خوان بسیار قوی ایجاد می گردد و بهمین دلیل حضور در نمایشگاههای مختلف امروزه بعنوان یکی ازروش های بسط و توسعه تجا رت وحتی فرهنگ و آموزش مطرح می باشد البته در کشور ما بسیاری بر این باورند که حضور پررنگ و پر قدرت در نمایشگاهها و استفاده از ابزار جذب مانند غرفه سازی ارزان می تواند گام های اصلی در ایجاد واعتماد سازی وتوسعه تجاری به همراه داشته باشد غرفه نمایشگاهی می تواند و بایستی مبتگرانه و خلاقانه باشد وارزان بودن و قیمت مناسب اصلی ترین محور در انتخاب آن استغرفه نمایشگاهی ارزانرا نیز دیگر واژه هایی که می توان بررسی نمود واژه غرفه سازی است این واژه را می بایست به یکی از چند واژه ای عنوا ن نمود که قیاسی ضمنی در آن وجود دارد چه اینکه در غرفه سازی نمایشگاهی ابتدا می بایست غرفه سازی را مورد تحلیل وشناخت قرار دهیم البته به قول برخی از سایت ها غرفه سازی به چند گونه مطرح می شود که عبارتند از غرفه سازی نجار و غرفه سازی معمار و ... غرفه سازی شرکت...و چندین نوع گفتار دیگر که در حال حاضر در این بحث نمی گنجد ولی بنظرغرفه ساز کیست و آیا غرفه سازی یک غرفه نمایشگاهی باید حتما با اکیپ خاصی انجام شود مثلا اکیپ نجار غرفه ساز یا اکیپ مهندسین مشاور غرفه سازی و...یا گروه غرفه ساز فلان البته در مورد تمام این موضوعات می توان چندین صفحه مطلب نوشت ولی خواننده خوب می داند که خروجی مهم است و بهترین داور بیننده و صاحب غرفه است چه اینکه وقتی در فضای نمایشگاه حین برگزاری گردش کنیم خروجی غرفه سازی را به عینه می توان ملاحظه نمود در واقع آنجاست که غرفه نمایشگاه تفاوت خود را نشان می دهد و تجربه و دید هنری غرفه ساز نمایشگاه متجلی می شود و این که آیا طراح غرفه نمایشگاه با متریال غرفه سازی نمایشگاه از نزدیک آشنا بوده است ویا در حد صحبت دوستان و دیدن چند عکس خلاصه می شود البته طراحان خیلی خوبی درزمینه طراحی غرفه های نمایشگاهی می شناسیم ولی طراح حرفه ای غرفه نمایشگاه معمولا با ابزا ر و لوازم غرفه سازی و متریال ساخت غرفه مربوطه آشنایی دارد حالا این آشنایی در حد نجاری غرفه هم نباشد زیاد مهم نیست ولی باید متریال ساخت غرفه را بشناسد چون در غیر اینصورت مجری غرفه نمایشگاهی یا همان ناظر غرفه و... چه می دانم نجار غرفه ساز به درد سر می افتد واین در سر به غرفه نمایشگاهی ارزان نیز سرایت می کند در واقع هر مشکلی که خواسته یا نا خواسته پیش آید در زمان تحویل غرفه نمایشگاه تاثیر مستقیم می گذارد غرفه نمایشگاهی را با ادامه چند مطلب در مورد غرفه سازی ونقش نمایشگاهها در تجارت پی می گیریماولین موضوع که مهمترین مطلب در غرفه سازی نمایشگاهی است گسترش تبلیغات مربوط به برند ونام تجاری شماست و غرفه نمایشگاهی انعکاس سلیقه وارزش نام تجاری موسسه و یا شرکت شماست
غرفه نمایشگاهی تحقیق و مطالعه درچگونگی ساخت غرفه نمایشگاه|غرفه آرایی|طراحی غرفه|غرفه سازی
غرفه نمایشگاهئ کلوچه نادری در نمایشگاه لوازم خانگی تهران
غرفه نمایشگاهی تحقیق و مطالعه درچگونگی ساخت غرفه نمایشگاه|غرفه آرایی|طراحی غرفه|غرفه سازی تصاویر غرفه های متفاوت|نمونه غرفه ساخته شده|غرفه نمایشگاه|غرفه سازی نمایشگاه |
|